SAP® Business One je jednoduchým a výkonným riešením pre riadenie procesov účtovníctva, výkazníctva, logistiky a riadenie vzťahov so zákazníkmi.

Je to manažérske riešenie budúcnosti, ktoré podporuje rast spoločnosti a jeho používanie zlepšuje finančné ukazovatele. Intuitívne používateľské rozhranie umožňuje zamestnancom na všetkých úrovniach pracovať rýchlo a efektívne. Používatelia môžu jednoducho vykonávať zmeny a vytvárať podporné rozhodnutia podľa svojich potrieb.

Mnohostranný prínos riešenia SAP® Business One pre užívateľov:
  • Rast firmy vďaka správnym informáciám

    • Informácie zachytené v jednom systéme a dostupné všetkým oddeleniam firmy
    • Rýchlejšia reakcia na potreby zákazníkov vďaka úplným informáciám
    • Stály prehľad o predajnom, nákupnom, výrobnom, servisnom procese
    • Detailný prehľad o činnosti predajcov a úspešnosti získavania obchodných príležitostí
    • Analýza dát o obchodných partneroch pre hodnotenie ziskovosti zákaziek
    • Vždy aktuálne finančné prehľady o firme pre strategické rozhodovanie
  • Zníženie nákladov

    • Odstránenie neefektívneho času pri hľadaní potrebných informácií
    • Odstránenie duplicitného zadávania dát a zníženie chybovosti
    • Optimalizácia skladových zásob
    • Zrýchlenie obstarávacieho procesu prostredníctvom on-line dopytu
    • Využívanie čiarových kódov pre skrátenie činností v sklade i výrobe
  • Integrácia a mobilný prístup k dátam

    • Firemné dáta dostupné cez mobilnú aplikáciu v iPhone, iPade, v zariadeniach s Androidom
    • Jednoduchá tvorba, prispôsobenie a distribúcia prehľadov v reálnom čase s využitím softvéru Crystal Reports
    • Synchronizácia dát v kalendári, kontaktov a úloh s aplikáciou Microsoft Outlook
    • Integrácia s MS Office, zasielanie dát, prehľadov cez e-mail
  • Prispôsobenie sa potrebám

    • Konfigurácia systému v čase implementácie podľa potrieb firmy
    • Užívateľské úpravy a rozšírenia fungujúce i po upgrade systému
    • Rýchle pridávanie užívateľských tabuliek, polí
    • Prispôsobenie vzhľadu, menu, prehľadov požiadavkám užívateľov
    • Nastavenie schvaľovacieho procesu a výstrah na rôzne udalosti
    • Otvorenosť systému dovoľuje programové úpravy na základe požiadaviek zákazníka